SOMBRA TOP
SOMBRA SKIRT
BAR BELL RING
DAHLIA TIE TOP
DAHLIA TIE SKIRT
DOUBLE DISC NECKLACE
GOLDEN MESH HOOPS
RAW LEO TOP
RAW LEO SHORTS
CLOCKWORK EARRINGS
LACE UP KENNEDY SKIRT
LACE UP KENNEDY TOP
PETITE GOLD RING BAG
SATCHI KEYHOLE PLAYSUIT
RUMI WRAP – BLACK

BESTELLEN

Nee, dat is niet nodig. Iedereen kan bestellen en afrekenen als gast.

Door het aanmaken van een account is het echter mogelijk om te bestellen zonder alle gegevens telkens opnieuw in te voeren. Aanmelden is direct mogelijk, maar je kunt ook eerst gaan winkelen en pas een account aanmaken in het winkelmandje als je gaat afrekenen.

Klik op “Login / Registreren”, gevolgd door ‘Account maken’ en vul je persoonlijke gegevens in.

Maak een keuze uit de meeste unieke artikelen en voeg deze toe aan het winkelmandje. Wanneer je klaar bent, kun je doorgaan naar het winkelmandje en afrekenen. Controleer en zorg dat alle informatie juist is voordat een aankoop en betaling wordt bevestigd.

Alle items kunnen worden toevoegen zolang deze beschikbaar zijn. Er kan een situatie zijn waarbij een item zich bevindt in het winkelmandje van iemand anders, in dat geval wordt de status van de artikelen weergegeven als “Tijdelijk niet beschikbaar of Uitverkocht”.

Wij accepteren betalingen via iDeal, Bunq, Paypal, Visa, Mastercard, Maestro, Giropay, Bancontact, Sofortbanking, EPS en alle belangrijke credit- en betaalkaarten. Maar je kan bijvoorbeeld ook een VVV Giftcard of een Webshop Giftcard gebruiken.

Helaas kunnen we geen bestelling annuleren zodra deze is geplaatst. Dit omdat alles geautomatiseerd verloopt en stelt ons daardoor in staat om bestellingen correct en sneller klaar te maken voor verzending en tevens fouten te minimaliseren. Het is raadzaam een bestelling goed te controleren voor het afrekenen.

Voer de vouchercode in het veld “Voucher Code” en klik op “Toepassen” in de pagina van het winkelmandje voor het afrekenen. Houdt er rekening mee dat wij een couponcode niet handmatig kunnen toepassen op een bestelling als deze niet was ingevuld tijdens het afrekenen. Controleer en zorg dat alle informatie juist is voordat een aankoop en betaling wordt bevestigd.

Nadat een bestelling is geplaatst, ontvangen alle klanten automatisch een bevestigingsbericht van ons met een Track & Trace link/code. Houdt er rekening mee dat bestellingen alleen worden verzonden wanneer uw (creditcard) betaling is goedgekeurd en het factuur- en afleveradres zijn geverifieerd.

VERZENDEN EN BEZORGEN

Alle bestellingen worden verwerkt binnen 2 werkdagen, met uitzondering van weekenden en feestdagen. De aangegeven tijd is gebaseerd op Centraal Europese Tijd ( CET / UTC +2 ).

De levertijd van een standaard koerier is ongeveer 9-15 werkdagen en de levertijd van een Express koerier is ongeveer 3-5 werkdagen vanaf het moment dat een bestelling is geplaatst. Dit geldt alleen voor alle leveringen in Nederland, België en Duitsland. Voor alle internationale leveringen is de tijd afhankelijk van onze logistieke partners en hun filialen.

Zodra de bestelling is verzonden, wordt automatisch een e-mailbevestiging naar je toegezonden met daarin een link en het volgnummer.

Via deze link en het volgnummer is het mogelijk om een bestelling te volgen !

  • Standaard koerier – € 6,95 ( 9-15 werkdagen )
  • Express koerier – € 14,95 ( 3-5 werkdagen )

    Alle kosten zijn gebaseerd op levertijd, gewicht en volume.
    Bij het opgeven van leveringsgegevens aan de douane, betalen wij automatisch alle kosten voor de belasting en inklaring op basis van uw opgegeven adres.

Helaas kunnen wij verzendingen niet meer veranderen zodra uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat het juiste verzendadres vermeld staat.

Wij verontschuldigen ons om u een onvolledige bestelling te sturen. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice via: klantenservice@belevie.nl en we zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk het misverstand verhelpen.

Wij verontschuldigen ons als u een defect artikel van ons heeft ontvangen. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice via: klantenservice@belevie.nl

Voeg indien mogelijk a.u.b. een foto toe van het defect en het product en we zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk het misverstand verhelpen.

Wij verontschuldigen ons om u een verkeerd artikel te hebben verzonden. Neem a.u.b. contact op met onze klantenservice via: klantenservice@belevie.nl en we zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk het misverstand verhelpen.

Wij kunnen helaas bestellingen ruilen voor een foute maat of kleur keuze. Wij accepteren echter wel retouren voor producten die bij ons zijn gekocht. Zie ons Retourbeleid voor de procedure.

Wanneer je na 15 werkdagen nog geen bestelling hebt ontvangen, stuur dan a.u.b. een e-mail naar onze klantenservice via: klantenservice@belevie.nl en we zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk het probleem te traceren en het misverstand te verhelpen.

Er zijn geen extra kosten verbonden aan het opnieuw laten bezorgen wanneer je door welke reden dan ook de levering niet hebt ontvangen. Tot twee keer toe zal de bezorger een nieuwe datum geven en proberen de bestelling af te leveren. Daarna kun je het pakket zelf ophalen bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt van de koerier in jouw omgeving.

De status van een pakket is te controleren via “Volg een bestelling“, hiervoor heb je het volgnummer nodig uit de e-mail bevestiging van de bestelling. Als alternatief kun je ons mailen via: klantenservice@belevie.nl en we zullen ons uiterste best doen om zo snel mogelijk het misverstand verhelpen.